tiistai 22. marraskuuta 2011

Pitkän hiljaisuuden jälkeen...

Siitähän taas on ihan iäisyys kun mun on pitänyt päivittää... Kuvatkin on laitettu koneelle jo viikko sitten mutta kun!

Parin viikon aikana tässä on kyllä ollut kaiken näköstä sählinkiä eikä oikeen ole tullut otettua elämän kulmasta kiinni, tai jotain sinnepäin :D MUTTA NYT! Muutaman päivän ajan olen ollut lukkiutuneena kotiin YH-kirjojeni kanssa. Ylihuomenna onneksi tämäkin kuhertelukuukausi on ohi ainakin hetkellisesti kunnes sitten alan lukemaan ylppäreitä varten. Ja jos en vielä ole kehuskellut niin nyt on aika: olenpas jopa luonut itselleni lukusuunnitelman! Ja nyt kun kerran rupesin kehuskelemaan niin voinpa myös mainita senkin että 260 pisteellä englannista E! :) MUTTA NE PISTERAJAT?!

Olen myös löytänyt uuden herkkuruokani. TORTILLAT! On vaan niin tajuttoman herkullisia. Lettu, kanaa, jauhelihaa, salaattia, kurkkua, fetaa, crème fraichea ja salsaa MUCHO BUENO! Tässä pientä kuvamateriaaliakin :D




 Ootteko hyvät ihmiset huomanneet tämän? Pakko oli ostaa pelkästään kotelon takia :D aivan ihana


Niin ja tietysti semmonen ihan pikku juttu... Viimeinkin monen ja taas monen vuoden jahkailun jälkeen tein sen päätöksen blondin ja punasen väliltä ja TADAA! nyt sataa hiuksia kun sateella kun harjaan... eikun? Ja kansion mukaan tässä päivän asu marraskuun 16. päivältä :)




Löydettiin tässä taannoin myös vanhat kunnon ajanviettotavat eli kortinpeluu ja lautapelit. Monopolin hävisinkin sitten ihan pystyyn....

PS. Saatan lähipäivinä menettää järkeni... Herra on ollut koko yhdessäasumisen ajan töissä aina puoli kaheksasta kuuteen ja mulla on ollut paljon aikaa itselleni. Nyt tässä kahden päivän työttömyysajalla oon jo muutaman kerran tavoittanut sen epätoivoisen mä-en-jaksa-yhyy-tilan, koska yksinkertaisesti TARVITSEN päivääni sen kuutisen tuntia jolloin ei tarvitse vastailla kenenkään kysymyksiin siitä että mitä koulussa oli ruokana tai montako tupakkaa olen päivän aikana polttanut.

2 kommenttia:

  1. Mä niin rakastan lukea sun juttuja ja katsella kuvia! Suahan on niin ilo katsella, varsinkin nyt kun oot blondi. ;) heeeheeee, huono vitsi..

    Mulla on uusi blogi, jos kiinnostaa lukea. En siis ole enää Princess Narcissos, vaan Xyla Nyah täällä blogimaailmassa. Jepsistä, mutta nähdään huomenna koulussa (itsenäisyyspäivä- ja yo-juhlat hei, muista pukeutua!). :)

    - Naja

    VastaaPoista
  2. Hah voi sun kanssas ;) nyt jag måste käydä tsekkaamassa sun uusi blogis! :D

    VastaaPoista